skip to main
|
skip to sidebar
Tigres
Bloc de treball d'alumnes de 5è del CEIP La Bassa
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Presentació
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Presentació
.
Mostrar tots els missatges
dilluns, 27 d’octubre del 2008
Presentació
Som el grup de: l’Arnau, l’Ahlame i la Rajae . Hos volem dir que el nostre blog hi podeu trobar:noticies importants, vídeos , textos i moltes coses meeeees! Espero que ens envieu alguna cosa al nostre correu electrònic o/i deixeu algun missatge.
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Cercar en aquest blog
Dades personals
Tigres
Visualitza el meu perfil complet
Seguidors
Arxiu del blog
▼
2010
(1)
▼
de març
(1)
L'escola
►
2009
(20)
►
de maig
(10)
►
d’abril
(2)
►
de març
(6)
►
de febrer
(1)
►
de gener
(1)
►
2008
(8)
►
de desembre
(2)
►
de novembre
(5)
►
d’octubre
(1)
La meva llista de blogs
CEIP "La Bassa"
COLÒNIES CICLE INICIAL
Fa 11 anys
Els coloms
La nostra escola
Fa 16 anys
Tractor
presentem la nostra escola
Fa 16 anys
Les Pilotes
video presentacio de L'ESCOLA
Fa 16 anys
Els Torregrossins
De colònies a la Seu d'Urgell
Fa 16 anys
Els Ocells
Un dia a l`escola
Fa 16 anys
TIC-TAC-TIC-TAC...
Fa 16 anys