Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris concursos. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris concursos. Mostrar tots els missatges

dilluns, 15 de desembre del 2008

El concurs de dibuix

El dia 1-12-08 van fer el concurs de dibuix nadalenc de la biblioteca Maria Mercè Marçal. Estava prohibit posar purpurina n’hi calcar. Hi va participar molta gent :de 1er a 6er ,al nostre grup es a dir els tigres hi van participar la Rajae l’Arnau i l’Ahlame. Va ser mot divertit fer el dibuix. Ens entregaran uns obsequis per haver participat. El guanyador es el Miquel de 3er.Tot hi que hi havia de mes bonics.