Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris festes. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris festes. Mostrar tots els missatges

dilluns, 20 d’abril del 2009

La Pasqua


El dia 3 Abril, vam fer les vacances de setmana santa. Ara us explicarem un fragment de cada:

De la Rajae ,ella va jugar casa, va anar a comprar joguines
i desprès va menjar la mona, era de crema ,tenia una figura que hi havia representada un ocellet, li va agradar molt.

De l’Arnau,vam menjar-nos la mona que vaig fer al cole,era molt bona . Cada dia anava a donar un tomb amb bici amb els amics. Vam menjar-nos una mona de mantequilla, una altra de xocolata , de fruita de crema i de cabell d’àngel. L’endemà vam menja 3 mones mes a i també un ou de xocolata

De l’Ahlame ,vam anar a Andorra, a comprar. El dimarts va ser el dia liant, perquè la mare tenia que fer els pastissos que tenia que fer pel cole, i jo tenia que preparar la maleta i el sopar però el meu sopar va quedar molt amarg, la mona era molt bona eren de xoco, crema,mantequilla i fruita.

Fins aquí la nostra explicació.

dilluns, 19 de gener del 2009

Centenari 100


El dia 23era el centenari del campanar de Torregrossa.
Vam veure una peli sobre un campanar, ja que aquell dia era el centenari. A mitja pel·lícula vam practicar una cançó per el centenari i es així:


Al 23 de desembre fum, fum, fum (bis)
Es compleixen els 100 anys que es va acabar el campanar,
el gegant de Torregrossa, forma part de nostra historia fum, fum, fum.(bis)
Al 23 de desembre fum, fum, fum (bis)
Quant del poble ens allunyem amb els seus ulls ens va veient,
Esperant nostra tornada com els pares fan a casa fum, fum, fum.(bis)


Desprès van fer el bateig del campanar van tirar moltisim! Van encendre
Unes llumetes que feien molt de goig.