
El dia 3 Abril, vam fer les vacances de setmana santa. Ara us explicarem un fragment de cada:
i desprès va menjar la mona, era de crema ,tenia una figura que hi havia representada un ocellet, li va agradar molt.
Bloc de treball d'alumnes de 5è del CEIP La Bassa

El dia 3 Abril, vam fer les vacances de setmana santa. Ara us explicarem un fragment de cada:
i desprès va menjar la mona, era de crema ,tenia una figura que hi havia representada un ocellet, li va agradar molt.

El dia 23era el centenari del campanar de Torregrossa.
Vam veure una peli sobre un campanar, ja que aquell dia era el centenari. A mitja pel·lícula vam practicar una cançó per el centenari i es així:
Es compleixen els 100 anys que es va acabar el campanar,
el gegant de Torregrossa, forma part de nostra historia fum, fum, fum.(bis)
Al 23 de desembre fum, fum, fum (bis)
Quant del poble ens allunyem amb els seus ulls ens va veient,
Esperant nostra tornada com els pares fan a casa fum, fum, fum.(bis)
Desprès van fer el bateig del campanar van tirar moltisim! Van encendre
Unes llumetes que feien molt de goig.