Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris poemes. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris poemes. Mostrar tots els missatges

divendres, 3 d’abril del 2009

Jo tinc una amiga


Jo tinc una amiga
que es deia Margarida,
no li agrada el sol
i fa tot el que vol.

Jo li vaig dir von dia
i es va quedar amb gran alegria,
a casa te una mona
que sempre la corona.

Tenia uns ulls blaus
que deia que eren seus,
amb una gran boca
que li agrada menjar coca.

Li agrada la xocolata
i el color de la plata,
sempre ha de fer el llit
per culpa del seu germà petit.

dilluns, 23 de març del 2009

Amics





Tots som amics
I ens deixem els clips,
Mengem torro
De color marro.

A l’escola treballem
I al pati ballem,
A educació física saltem
I a musica cantem.

A naturals fem experiment
I ens ho passem meravellosament,
Finalment...que farem?
D’angles parlarem!

dilluns, 16 de març del 2009

LES PARAULES



Si al bosc tinguéssim set,

quina font buscaríem?
La de l’aigua més clara,
més viva i més brillant.
I la de l’arbre fruiter
quina peça voldríem?
La més madura i dolça,
suau al palada.
I quin ramell de flors

a l’amor donaríem?
El de colors més bells,
més fresc i perfumat.
Per als amics i amigues,

no triarem paraules
entre les més boniques
que al món s’han inventat?

No volem l’aigua bruta,
ni la fruita tarada,

ni fer rams d’esbarzes...
i en la nostra conversa
volem belles paraules...

per junts estar bé.

dimecres, 4 de març del 2009

El dia i la nit


Al de dia
menjem pinya
i a la nit
tothom es al seu llit.


A vegades juguem i ens ho passem be
com quan mengem xocolata Nestle
i quan ens dutxem
pensem que lluny de casa marxem.

Mai ho he intentat
perque al carrer em fa llastima un gat,
i al sopar sopa
penso amb una llagrima que te forma de gota.




La meva gossa


La meva gossa
Te mida de bossa

Quan va al terrat
enxampa un gat

A la meva gossa
Li he posat el nom de mossa

Al gos del costat
Li ha agradat

A els dos dies es van casar
I a les dos setmanes cinc gossets a parar

dilluns, 2 de març del 2009

Les estacions



A l’hivern sempre fa fred
I als animals els atrapa la red,
A la Primavera creixen les flors
De diferents colors i colors,
A l’Estiu els animals suten de la red
I els atrapa el coloret,
I finalment,
A la Tardor les fulles cambien normalment
I amb el mal color
Ningu dona el peto.

dilluns, 16 de febrer del 2009

poema (posta de sol)




Quant s’aposta el sol,
Tothom fa el que vol,

Mira per la finestra
o pel balcó,
rega la teva ginesta,
i dona menjar al falco.

Quant el sol desapareix,
Ja no queda cap peix,
Arriba la nit,
Tapat be al teu llit,
Acluca els teus ulls,
Se senten uns murmulls?