Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris sortides. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris sortides. Mostrar tots els missatges

dilluns, 16 de març del 2009

Els ibers



El dia 25 de febrer vam anar a Calafell d’excurcio.Vam anar a visitar un poblat iberic.El viatge era molt llarg, i quan vam arribar a una parking d’autobusos i motos vam esmorzar.La senyoreta Sonia va portar unes galetes bonisimes, rapidament vam anar cap el poble iber, pero vam tindre que passa per una discoteca que ho tiraben tot a terra.Primerament a l’entra vam veure una muralla amb una linea que volia dir que cap abaix era el que van troba i cap a dalt el recronstruits i ens van empessar a fer preguntes, i ens van explicar moltes coses.I finalment vam fer dos tallers de cosir i cap a la platja, a dinar!

dilluns, 15 de desembre del 2008

Sortida a l'Inef



El 21 de novembre vam anar a l’Inef de Lleida,amb el mestre Francesc .Quan vam arribar vam esmorzar i ens van portar a una sala, allí ens van explicar el que hi havia en tota l’instal·lació i que faríem. Primer vam anar a un camp de rugby i ens van ensenyar com es jugava era “xulo”. Desprès vam anar a programació d’activitats no ens va agradar gens era avorrit , també vam jugar a foorball que es un derivat del jokey sense patins ,es juga amb amb quatre porteries i tothom pot marca a qualsevol lloc .A les 2 vam anar a dinar perquè teníem molta gana. Vam menjar pasta i pollastre pero no era gaire bo. Quan teníem la panxa no plena , vam anar a voleibol però tot el que ens van explicar ja ho sabíem, igual que el tennis que o vam fer desprès. Vam fer també cordes i voladors i tot seguit gimnàstica art. El que ens va agradar mes va ser gimnàstica perquè ens vam tirar de voltarella a una piscina d’ espuma. Al tornar quasi que ens deixem a un grup que també anaven a l’autocar amb nosaltres. Ens ho vam passar molt bé.
JO FAIG ESPORT A L’ESCOLA I TU?

dilluns, 24 de novembre del 2008

Visita al campanar i el dibuix.



No fa res vam anar a l'esglesia a fer el dibuix perque, el campanar feia 100 anys per això el vam visitar.
A algú li va sortir be, regular... A l'Ahlame la van felicitar moltísim, perque li va sortir molt,molt be.No sabiem que era un concurs però els altres duptaben o l'Ahlame, o la Mariona, o l'Helena...Va ser molt divertit.