Tots som amics
I ens deixem els clips,
Mengem torro
De color marro.
A l’escola treballem
I al pati ballem,
A educació física saltem
I a musica cantem.
I ens ho passem meravellosament,
Finalment...que farem?
D’angles parlarem!
Bloc de treball d'alumnes de 5è del CEIP La Bassa
Quant s’aposta el sol,
Tothom fa el que vol,
Mira per la finestra
o pel balcó,
rega la teva ginesta,
i dona menjar al falco.
Quant el sol desapareix,
Ja no queda cap peix,
Arriba la nit,
Tapat be al teu llit,
Acluca els teus ulls,
Se senten uns murmulls?