dilluns, 20 d’abril del 2009

La Pasqua


El dia 3 Abril, vam fer les vacances de setmana santa. Ara us explicarem un fragment de cada:

De la Rajae ,ella va jugar casa, va anar a comprar joguines
i desprès va menjar la mona, era de crema ,tenia una figura que hi havia representada un ocellet, li va agradar molt.

De l’Arnau,vam menjar-nos la mona que vaig fer al cole,era molt bona . Cada dia anava a donar un tomb amb bici amb els amics. Vam menjar-nos una mona de mantequilla, una altra de xocolata , de fruita de crema i de cabell d’àngel. L’endemà vam menja 3 mones mes a i també un ou de xocolata

De l’Ahlame ,vam anar a Andorra, a comprar. El dimarts va ser el dia liant, perquè la mare tenia que fer els pastissos que tenia que fer pel cole, i jo tenia que preparar la maleta i el sopar però el meu sopar va quedar molt amarg, la mona era molt bona eren de xoco, crema,mantequilla i fruita.

Fins aquí la nostra explicació.

divendres, 3 d’abril del 2009

Jo tinc una amiga


Jo tinc una amiga
que es deia Margarida,
no li agrada el sol
i fa tot el que vol.

Jo li vaig dir von dia
i es va quedar amb gran alegria,
a casa te una mona
que sempre la corona.

Tenia uns ulls blaus
que deia que eren seus,
amb una gran boca
que li agrada menjar coca.

Li agrada la xocolata
i el color de la plata,
sempre ha de fer el llit
per culpa del seu germà petit.

dilluns, 23 de març del 2009

Amics





Tots som amics
I ens deixem els clips,
Mengem torro
De color marro.

A l’escola treballem
I al pati ballem,
A educació física saltem
I a musica cantem.

A naturals fem experiment
I ens ho passem meravellosament,
Finalment...que farem?
D’angles parlarem!

dilluns, 16 de març del 2009

LES PARAULES



Si al bosc tinguéssim set,

quina font buscaríem?
La de l’aigua més clara,
més viva i més brillant.
I la de l’arbre fruiter
quina peça voldríem?
La més madura i dolça,
suau al palada.
I quin ramell de flors

a l’amor donaríem?
El de colors més bells,
més fresc i perfumat.
Per als amics i amigues,

no triarem paraules
entre les més boniques
que al món s’han inventat?

No volem l’aigua bruta,
ni la fruita tarada,

ni fer rams d’esbarzes...
i en la nostra conversa
volem belles paraules...

per junts estar bé.

Els ibers



El dia 25 de febrer vam anar a Calafell d’excurcio.Vam anar a visitar un poblat iberic.El viatge era molt llarg, i quan vam arribar a una parking d’autobusos i motos vam esmorzar.La senyoreta Sonia va portar unes galetes bonisimes, rapidament vam anar cap el poble iber, pero vam tindre que passa per una discoteca que ho tiraben tot a terra.Primerament a l’entra vam veure una muralla amb una linea que volia dir que cap abaix era el que van troba i cap a dalt el recronstruits i ens van empessar a fer preguntes, i ens van explicar moltes coses.I finalment vam fer dos tallers de cosir i cap a la platja, a dinar!

dimecres, 4 de març del 2009

El dia i la nit


Al de dia
menjem pinya
i a la nit
tothom es al seu llit.


A vegades juguem i ens ho passem be
com quan mengem xocolata Nestle
i quan ens dutxem
pensem que lluny de casa marxem.

Mai ho he intentat
perque al carrer em fa llastima un gat,
i al sopar sopa
penso amb una llagrima que te forma de gota.




La meva gossa


La meva gossa
Te mida de bossa

Quan va al terrat
enxampa un gat

A la meva gossa
Li he posat el nom de mossa

Al gos del costat
Li ha agradat

A els dos dies es van casar
I a les dos setmanes cinc gossets a parar