dimecres, 4 de març del 2009

El dia i la nit


Al de dia
menjem pinya
i a la nit
tothom es al seu llit.


A vegades juguem i ens ho passem be
com quan mengem xocolata Nestle
i quan ens dutxem
pensem que lluny de casa marxem.

Mai ho he intentat
perque al carrer em fa llastima un gat,
i al sopar sopa
penso amb una llagrima que te forma de gota.




La meva gossa


La meva gossa
Te mida de bossa

Quan va al terrat
enxampa un gat

A la meva gossa
Li he posat el nom de mossa

Al gos del costat
Li ha agradat

A els dos dies es van casar
I a les dos setmanes cinc gossets a parar

dilluns, 2 de març del 2009

Les estacions



A l’hivern sempre fa fred
I als animals els atrapa la red,
A la Primavera creixen les flors
De diferents colors i colors,
A l’Estiu els animals suten de la red
I els atrapa el coloret,
I finalment,
A la Tardor les fulles cambien normalment
I amb el mal color
Ningu dona el peto.

dilluns, 16 de febrer del 2009

poema (posta de sol)




Quant s’aposta el sol,
Tothom fa el que vol,

Mira per la finestra
o pel balcó,
rega la teva ginesta,
i dona menjar al falco.

Quant el sol desapareix,
Ja no queda cap peix,
Arriba la nit,
Tapat be al teu llit,
Acluca els teus ulls,
Se senten uns murmulls?

dilluns, 19 de gener del 2009

Centenari 100


El dia 23era el centenari del campanar de Torregrossa.
Vam veure una peli sobre un campanar, ja que aquell dia era el centenari. A mitja pel·lícula vam practicar una cançó per el centenari i es així:


Al 23 de desembre fum, fum, fum (bis)
Es compleixen els 100 anys que es va acabar el campanar,
el gegant de Torregrossa, forma part de nostra historia fum, fum, fum.(bis)
Al 23 de desembre fum, fum, fum (bis)
Quant del poble ens allunyem amb els seus ulls ens va veient,
Esperant nostra tornada com els pares fan a casa fum, fum, fum.(bis)


Desprès van fer el bateig del campanar van tirar moltisim! Van encendre
Unes llumetes que feien molt de goig.

dilluns, 15 de desembre del 2008

El concurs de dibuix

El dia 1-12-08 van fer el concurs de dibuix nadalenc de la biblioteca Maria Mercè Marçal. Estava prohibit posar purpurina n’hi calcar. Hi va participar molta gent :de 1er a 6er ,al nostre grup es a dir els tigres hi van participar la Rajae l’Arnau i l’Ahlame. Va ser mot divertit fer el dibuix. Ens entregaran uns obsequis per haver participat. El guanyador es el Miquel de 3er.Tot hi que hi havia de mes bonics.

Sortida a l'Inef



El 21 de novembre vam anar a l’Inef de Lleida,amb el mestre Francesc .Quan vam arribar vam esmorzar i ens van portar a una sala, allí ens van explicar el que hi havia en tota l’instal·lació i que faríem. Primer vam anar a un camp de rugby i ens van ensenyar com es jugava era “xulo”. Desprès vam anar a programació d’activitats no ens va agradar gens era avorrit , també vam jugar a foorball que es un derivat del jokey sense patins ,es juga amb amb quatre porteries i tothom pot marca a qualsevol lloc .A les 2 vam anar a dinar perquè teníem molta gana. Vam menjar pasta i pollastre pero no era gaire bo. Quan teníem la panxa no plena , vam anar a voleibol però tot el que ens van explicar ja ho sabíem, igual que el tennis que o vam fer desprès. Vam fer també cordes i voladors i tot seguit gimnàstica art. El que ens va agradar mes va ser gimnàstica perquè ens vam tirar de voltarella a una piscina d’ espuma. Al tornar quasi que ens deixem a un grup que també anaven a l’autocar amb nosaltres. Ens ho vam passar molt bé.
JO FAIG ESPORT A L’ESCOLA I TU?